سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب

نظر

 

در حقیقت پمپ کارواش یا واترجت ابزاری برای شستشو میباشد و پمپ پیستونی در داخل آن قرار میگیرد. کاربردهای گسترده و گوناگون این دستگاه موجب شده است که مدل های متنوعی از دستگاه های واترجت صنعتی در رده های خانگی، تجاری و صنعتی تولید شوند. از واترجت های صنعتی در کارواش های دستی استفاده می گردد که برای شستشوی انواع مختلف رینگ و لاستیک و بخشهای مختلف موتور مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ پیستونی فشار بالا برتولینی ایتالیا برای اولین بار در دهه 70 میلادی برای مصارف صنعتی طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. دور موتور پمپ کارواش 120 با مانند پمپ کارواش 110 بار برتولینی 1450 دور در دقیقه می باشد. پمپ کارواش مجهز به موتور الکتریکی سه فاز یا تک فاز می باشد. یک دسته یا میله است که به وسیله تفنگ یا گان به شیلنگ کارواش متصل می شود. دستگاه دیگری که مورد استفاده قرا می گیرد دستگاه کفی شوی می باشد که برای شستشوی مکانیزه کفی های زیر صندلی ماشین چه در کارواش دستی و چه اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده درست از این تجهیزات با توجه به جنس سطح قطعه، و هدف از شست و شو باعث می شود تا کار به اسانی و سرعت بیشتری پیش رود.

بازرگانی ایران پمپ به عنوان یکی از تأمین­کنندگان اصلی وسایل آبیاری کشاورزی و قطره­ای، انواع آبپاش­ هانتر را با کیفیت و جنس عالی و طول عمر زیاد عرضه کرده و به صورت حضوری یا آنلاین به فروش می رساند. جنس و کیفیت ساخت اجزاء سازنده پمپ همانند سرسیلندرها، پلانجرها و شیرهای پمپ تاثیر قابل توجهی در نحوه عملکرد دستگاه و طول عمر مفید آن دارند. جنس بدنه،لانس، شاسی دستگاه بسیار مرغوب و با کیفیت است که عموما از جنس استیل می باشد. این دستگاه تک خروجی است و برای یک زون طراحی شده است. 1? دبی خروجی آب 900 لیتر در ساعت و فشار کاری 200 بار ، این دستگاه را بدل به مدلی مناسب از کارواش فشار قوی پرتابل برای کار در شرایط صنعتی و زدودن آلودگی در محیط های صنعتی مینماید. تجهیزات کارواش دارای قابلیت عبور دادن جریان آب فشار قوی تا فشار 275 بار و دمای 90 تا 100 درجه سانتی گراد هستند. در بین انواع فروشگاههای ارائه دهنده محصولات صنعتی و کشاورزی میتوان به فروشگاه بازرگانی آب نیرو اشاره کرد. برند برتولینی جزء اولین برند های تولید کننده انواع پمپ های پیستونی و دیافراگمی به شمار می آید که محصولات آن در سراسر جهان عرضه شده و می توان گفت جزء برند های کاملا بی رقیب در جهان شناخته می شود.

فروشگاه کارواکس به عنوان اولین پرتال تخصصی محصولات لوکس اتومبیل و با هدف به وجود آوردن پایگاهی جامع برای معرفی و فروش محصولات باکیفیت و معتبر داخلی و خارجی از سال 1392 فعالیت رسمی خود را آغاز نمود . تجهیزات کارواش با ساختار و ویژگی های خاص خود به نقاط مختلف و دور از دسترس و دشوار نفوذ می کند و کار شست و شو را راحت می کند. اما دستگاه هاى امروزه به گونه اى طراحى شده اند که راحتی و به حداقل رساندن فشار بر روی پشت اپراتور را دارا مى باشند، تا وزن دستگاه را به طور مساوی بر روی پشت و شانه کاربر توزیع کند. در تعریف ساده تر پمپ کارواش صنعتی به یک دستگاه شوینده فشار قوی گفته می شود که آب را با قدرت و فشار بسیار بالایی در جهت عملیات مربوط به نظافت پمپاژ می کند. نازل ها در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده اند که متناسب با نوع عملیات انتخاب می گردند. انواع مختلفی از دستگاه های بخارشوی کارواش وارداتی یا ساخت ایران با اندازه های مختلف در بازار وجود دارد.

دستگاه پمپ کارواش دارای سیستم های محافظتی و امنیتی بسیار پیشرفته است. نازل های صفر درجه برای آلودگی عمیق با سطح کم بسیار کاربردی می باشد. شما می توانید با توجه به اتصال این دستگاه به آب گرم از آن برای تمیز کردن موتور خودروها و قسمت هایی که به روغن الوده هستند استفاده نمایید. از این دستگاه کارواش جهت نظافت و شست و شوهای طولانی مدت اماکن گوناگون صنعتی استفاده می شود. دستگاه بخارشوی با استفاده از بخار تولید شده و فشار زیاد آن انواع آلودگی های سخت را از روی سطوح مختلف پاک می کند از جمله سطوح روی داشبورد، فرمان ماشین را براحتی تمیز می کند. مانند کارخانه ها، کارواش ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی، تاسیسات، مرغداری ها و بسیاری صنایع دیگر استفاده می شود. همچنین با توجه به افزایش کیفیت و استاندارد بودن محصول مه پاش مرغداری دارای موتور با کیفیت و استاندارد میباشد. هر کدام کارایی منحصر به فرد دارد که در عملیات شست و شو باعث افزایش راندمان و بهره وری دستگاه می شود و نیازهای نظافتی را برطرف می کند. دستگاه کارواش صنعتی با انجام عملیات های نظافتی مختلف به منظور حذف آلودگی ها استفاده می شوند. هوای فشار بالایی که کمپرسور تولید می کند، برای دو کاربرد در یک کارواش صنعتی استفاده می شود: 1) برای تأمین هوای متراکم فشار بالا که کف پاش به آن احتیاج دارد.

منبع: آبپاش مخفی شونده هانتر