سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب

دبی به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود و یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات قابل توجهی شده و به این ترتیب سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. در سفر در دبی سازه های بی نظیری مانند برج خلیفه، سواحل دلپذیر و صحراهای پیشگویانه را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید، یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. در ادامه قصد دارد به طور کامل به موارد فوق پرداخته شود.



آب و هوای دبی در فصول مختلف چگونه است؟

قبل از سفر به دبی یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد آب و هوا است. این شهر در پایین خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای این شهر عموماً گرم بوده و برای ساکنان مناطق سردسیر و تپه ماهور مساعد نیست و وجود رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در فصل بهار و اواسط تابستان هوا به شدت گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دما به حدود 48 درجه سانتیگراد می رسد.

نوامبر تا فوریه نوامبر تا پایان فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی است، در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید از شنا و گشت و گذار در سواحل زیبا و جذاب دبی لذت ببرید. از هیجان کویر لذت ببرید.



مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

دانستن مدت زمان پرواز قبل از رفتن به دبی بسیار مهم است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟


هتل های زیادی در دبی وجود دارد. رزرو هتل قبل از سفر به دبی ضروری است. شهر مدرن دبی بهترین هتل های جهان را دارد که مهمانان در آن اقامت می کنند.

در ادامه زیباترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر ارائه می شود.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی و همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و ... می باشد.


مکان هتل جمیرا: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات

هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و در فاصله 15 دقیقه ای از دبی قرار دارد. مرکز خرید وافی دبی به این هتل زیبا نزدیک است. از امکانات این هتل می توان به سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان و سرویس اتاق VIP اشاره کرد.


آدرس هتل رافلز: جاده شیخ رشید، مرکز خرید وافی، بر دبی، دبی

اون هتل دبی

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره دبی زیبا است که در قلب شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره ای دیدنی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلف و متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس هتل تاج: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا دارای 202 اتاق در 27 طبقه می باشد. از جمله امکانات این هتل 9 رستوران وجود دارد که می توانید انواع غذاهای بین المللی را در آنها پیدا کنید. این هتل دارای چشم اندازهای عالی به خلیج فارس می باشد.

هتل کرو برج العرب جمیرا: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


پارک حیات دبی مهمانسوناسی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است که از 225 اتاق تشکیل شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و استراحتگاه ساحلی دبی تقریباً می باشد. 30 دقیقه با ماشین؛ شایان ذکر است امکاناتی که این هتل برای مسافرانش ارائه می کند شگفت انگیز و منحصر به فرد است و تجربه خوبی را برای میهمانان در سفر به دبی فراهم می کند.



هتل معانا سالم

هتل 5 ستاره مینا السلام دبی دارای 292 اتاق است و چشم اندازی جذاب به دریا و خلیج دارد بنابراین تماشای دریا در این شهر کویری تضاد جالبی را به ارمغان می آورد.لازم به ذکر است که این هتل دارای اتاق های ویژه ای است. معلولین و همچنین برای سالمندان.

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این تحقیق، مسائل مهم قبل از سفر به دبی بررسی می شود تا بزرگواران سفری شیرین و خاطره انگیز داشته باشند. در صورت نیاز به خودرو در دبی می توانید از شرکت اجاره سعادت خودرو اجاره کنید. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند