سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب

برای انتخاب یک لوازم خانگی باید ویژگی های مختلفی را بررسی کنیم تا در نهایت بتوانیم انتخاب خوبی داشته باشیم. از جمله این وسایلی که بیش از هر زمان دیگری در آشپزخانه استفاده می شود ماشین ظرفشویی است، برندهای مختلفی از این وسیله در بازار وجود دارد، انتخاب برند و مدلی که بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد تا حدودی دشوار است. با این حال، یکی از اولین الزامات خرید ماشین ظرفشویی، انتظارات ما در مورد کارایی آن است.

بنابراین اگر انتظارات خود را از ماشین لباسشویی سناپویان مشخص کنید، می توانید به راحتی سایر موارد مربوط به خرید این تجهیزات را در نظر بگیرید. با این حال، بسیاری از مردم ممکن است هیچ ایده ای در مورد لوازم خانگی نداشته باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم نگاهی مختصر و مفید به این موضوع داشته باشیم که چرا باید از ماشین لباسشویی استفاده کنیم یا یک لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

امیدواریم پس از مطالعه این مقاله به شبهات شما در مورد نحوه خرید ماشین ظرفشویی پاسخ داده شود.

اهمیت استفاده از ماشین ظرفشویی

به احتمال زیاد، شما فکر می کنید که خرید ماشین ظرفشویی خیلی مهم نیست و ضروری نیست. اما شاید فراموش کرده باشید که هزینه های مربوط به سایر مصرف انرژی مانند آب و برق روز به روز در حال افزایش است. بدون شک اولین مزیت خرید این دستگاه کاهش این هزینه هاست.

همچنین زمانی که این دستگاه ظروف غذا را به صورت خودکار شستشو می دهد، می توانید به جای شستن ظروف با دست، وقت خود را صرف کارهای مهم تری کنید. بنابراین باید پذیرفت که نیاز به ماشین ظرفشویی مانند سایر ملزومات منزل مانند یخچال در بین خانواده ها در حال ظهور است.

اما کدام مارک ماشین ظرفشویی را باید بخرید؟ این موضوع قابل بحث است، زیرا هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که نمی توان به راحتی از آنها چشم پوشی کرد. با این حال، نمی تواند تمام مزایای ماشین ظرفشویی را داشته باشد. بنابراین، در ادامه این مقاله به مهم ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی برای خرید ایمن می پردازیم.

معرفی ماشین ظرفشویی

در این قسمت چند ماشین ظرفشویی توکار خوش ساخت را معرفی می کنیم. بهترین مدل های (کف ایستاده) و توکار:

کاسه های تزئینی

ماشین ظرفشویی توکار یا ایستاده نوعی ماشین ظرفشویی است که باید در حالت عمودی در آشپزخانه قرار گیرد. این مدل به دلیل ظرفیت زیاد برای خانواده های پرجمعیت مناسب است.

یکی از انواع ماشین ظرفشویی مجهز که ظرفیت 14 نفر را دارد ماشین ظرفشویی پاکشوما می باشد که دارای ویژگی هایی چون مصرف کم، صدای نسبتا کم هنگام شستشو و قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی می باشد.

همچنین ماشین ظرفشویی کندی از دیگر ماشین های ظرفشویی است که دارای ویژگی هایی مانند شستشو با فناوری NFC می باشد.

ماشین ظرفشویی توکار

امروزه ماشین های ظرفشویی توکار در داخل کابینت نصب می شوند و مطابق با سبک زندگی امروزی طراحی می شوند. یکی از ویژگی های این گونه ماشین ظرفشویی ها صدای کم آنها در حین کار است.

برند بوش در میان دیگر محصولات، بهترین ماشین ظرفشویی توکار را نیز طراحی و تولید می کند.

سامسونگ یک ماشین ظرفشویی داخلی نیز دارد که برای 14 نفر مناسب است. این ماشین ظرفشویی دارای امکاناتی چون برنامه های شستشو، 2 عدد سبد و قفل کودک می باشد.

ویژگی های کلیدی برای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی

هنگام انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی به ویژگی های زیر توجه کنید:

بهره وری انرژی

جاروبرقی هوشمند

با حجم کم بشویید.

آسان برای استفاده

اعتبار برند

مصرف انرژی یکی از ویژگی های مهم هنگام خرید ماشین ظرفشویی است

تمام لوازم خانگی باید دارای برچسب انرژی باشند. این برچسب نشان می دهد که دستگاه دارای استاندارد مناسب است. در نتیجه هزینه انرژی کمتر خواهد شد. بنابراین بهتر است در انتخاب ماشین ظرفشویی به این موضوع توجه کنید.

داشتن سنسور تشخیص آلودگی هوشمند چه فایده ای دارد؟

اگر ماشین ظرفشویی انتخابی شما مزیت تشخیص کثیفی را داشته باشد، هنگام شستن ظروف خیالتان راحت خواهد بود. بنابراین مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی انتخابی دارای سنسور تشخیص کثیفی باشد.

عملکرد شستشو با کمترین صدا

بسیاری از ماشین های ظرفشویی در حین کار صدای زیادی تولید می کنند، اما برخی از مدل ها این مشکلات کمتری دارند، پس این را در نظر بگیرید.

دکمه های زیاد که استفاده از این دستگاه را سخت می کند یکی از مشکلاتی است که افراد با آن مواجه هستند، بنابراین در انتخاب ماشین ظرفشویی دقت کنید تا از این اتفاقات جلوگیری کنید. ناگفته نماند که باید به دنبال برندهای معتبر باشید تا در صورت نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی خود با کمترین زحمت این کار را انجام دهید.

در خرید ماشین ظرفشویی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید ماشین ظرفشویی، باید به دنبال تعدادی ویژگی خارجی باشید. به نظر ما موارد زیر انتخاب این دستگاه را توجیه می کند:

توانایی

ظرفیت ماشین ظرفشویی به این معناست که در هر مرحله چند ظرف مختلف از جمله: بشقاب، کاسه، لیوان و ... قابل شستشو است.

نصب و جابجایی سبدها

در صورت ثابت بودن سبدهای ماشین ظرفشویی، هنگام شستن انواع ظروف با اشکال مختلف مواجه خواهید شد. در این راستا بررسی تعویض سبدها را فراموش نکنید.

یک سینی برای قاشق و چنگال وجود دارد.

اگر سینی با قاشق و چنگال دارید، می توانید هنگام شستن ظرف ها از آشفتگی جلوگیری کنید. امروزه اکثر ماشین های ظرفشویی مجهز به این کاسه هستند.

موارد ذکر شده در بالا ابتدایی ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی هستند که توصیه می کنیم هنگام خرید به آنها توجه کنید.

بهترین مارک شوینده لباسشویی برای خرید چیست؟

واضح است که تنها از یک برند نمی توان به عنوان بهترین برند ماشین ظرفشویی نام برد. انتظارات و نیازها همیشه بر انتخاب ها تأثیر می گذارد. تمامی برندهای ذکر شده در این مقاله دارای کیفیت فیزیکی خوب و عملکرد مناسبی هستند و با توجه به آنچه گفته شد کافی است مشخص شود که چه انتظاری از یک ماشین ظرفشویی دارید و سپس به سراغ گزینه مورد نظر بروید.

بهترین انتخاب برای خرید ماشین ظرفشویی بستگی به نحوه استفاده شما از آن دارد.

ماشین ظرفشویی بوش

از جمله ویژگی هایی که باعث محبوبیت ماشین ظرفشویی بوش شده است عبارتند از:

قدرت بسیار بالایی برای شستشو در ماشین ظرفشویی دارد

از فیلتر مخصوص برای تمیز کردن مواد غذایی چسبیده به ظروف استفاده می کند.

ظروف این مدل بسیار بهتر از سایر برندها هستند.

ماشین ظرفشویی زیمنس

برخی از گران ترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار توسط زیمنس تولید می شوند. البته ویژگی های این برند بسیار ارزشمند است و می توان گفت توجیه اقتصادی خوبی دارد.

یکی از بهترین ویژگی های این نوع شستن سریع ظروف است.

هوشمند بودن این دستگاه یکی دیگر از مواردی است که می توانید آن را از هر جای خانه کنترل کنید.

دستگاه سامسونگ

اگر به یک ماشین لباسشویی ارزان اما کارآمد نیاز دارید، ماشین لباسشویی سامسونگ مناسب است.

این ماشین ظرفشویی مصرف برق و آب را کاهش می دهد.

ماشین ظرفشویی ال جی

از جمله ویژگی هایی که باعث شهرت این برند ماشین ظرفشویی شده است:

می توانید به صدای آرام آنها در هنگام شستشو اشاره کنید.

یکی دیگر از مزایای  سرویس دوره ای ظرفشویی بوش  هوشمند بودن آن است.

برای خانواده هایی که فرزند خردسال دارند، خرید ماشین ظرفشویی ال جی را توصیه می کنیم.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی

اگرچه برندهای خارجی مختلفی برای خرید ماشین ظرفشویی موجود است، اما افراد زیادی علاقه مند به استفاده از برندهای ایرانی برای این دستگاه هستند. این انتخاب احتمالاً به دو دلیل انجام شده است:

اولاً هزینه خرید این دستگاه کاهش یافته است

دوم حمایت از تولید ملی.

البته ناگفته نماند که یکی دیگر از دلایلی که مردم را به خرید ماشین ظرفشویی ایرانی وا می دارد، دسترسی راحت تر به خدمات پس از فروش و لوازم یدکی ماشین ظرفشویی است.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید خرید ماشین ظرفشویی از برندهای ایرانی پاشوما و اسنووا را به شما پیشنهاد می کنیم که این دو برند از نظر طراحی بدنه و جزئیات بسیار خوب هستند.