سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب


قرص Confido که به عنوان قرص قدرتی نیز شناخته می شود، برای درمان تعدادی از بیماری های جنسی مانند آپنه خواب، بی اختیاری ادرار، اختلال نعوظ و سایر بیماری های مربوط به اندام های مردانه استفاده می شود.

Confido Himalaya همچنین به عنوان یک مکمل ویژه برای تولید طبیعی اسپرم مردانه و همچنین راهی برای جلوگیری از انزال ناخواسته استفاده می شود. یکی از معروف ترین مواد مخدر جنسی در سال های اخیر است که با استانداردهای خاصی تولید و در سراسر جهان به فروش می رسد.

این داروها می توانند با افزایش قدرت بافت تولید مثل مردان به اختلال نعوظ کمک کنند.

قویترین داروی گیاهی کانفیدو چیست؟


Confido Himalaya یک داروی موثر برای درمان بیماران PE است. این دارو عمدتاً برای مردان استرسی که با مشکل انزال زودرس مواجه می شوند تجویز می شود، به خصوص در هنگام رابطه جنسی، اولین قرص کانفیدو با عمل از طریق سیستم عصبی غدد درون ریز استرس را کاهش داده و فرد را آرام می کند.

بیشتر این داروها را می توان راهی برای کمک به کاهش میل جنسی در مردان نامید که مانند جینسینگ عمل می کنند. قرص کانفیدو هیمالیا روند انزال را تنظیم می کند.

در یک تعریف جامع می توان نوشت که Confido یک داروی گیاهی است که به عادی سازی انزال، اسپرماچوری، انزال زودرس، آلودگی های شبانه، جمعیت اسپرم و تحرک کمک می کند.

برای افرادی که می‌خواهند سطح تستوسترون ثابتی داشته باشند، توصیه می‌شود، تقریباً با مکانیسم عملکردی مشابه Big Rise عمل می‌کند.

قرص کانفیدو هیمالیا یک داروی گیاهی است که بیماران دیابتی می توانند بدون مشکل آن را مصرف کنند.

بهتر است این نوع داروی جنسی با نظر و نظر پزشک معالج مصرف شود، زیرا مضرات آن در گذشته گزارش شده است و هرگونه عجله برای بهبود وضعیت فعلی ممکن است عواقب کمتری برای فرد داشته باشد.

خواص شاخص قرص کانفیدو هیمالیا

مصرف منظم این دارو به بهبود خلق و خوی جنسی مردان کمک می کند

ترس های مربوط به عملکرد جنسی را مدیریت کنید

ناتوانی جنسی را درمان می کند

این یک دستور العمل مفید و موثر برای درمان زود انزالی است

به عنوان یک راه مطمئن برای بازگرداندن اعتماد به نفس در مردان در نظر گرفته می شود.

با افزایش تعداد اسپرم و سطح تستوسترون با اختلال نعوظ مبارزه می کند

با کمک به گشاد شدن رگ های خونی و بهبود جریان خون در اندام های تناسلی، به عنوان یک داروی غرایز جنسی موثر گیاهی عمل می کند.

ترکیبات قرص کانفیدو هیمالیا فرازطب چیست؟

گوکشورا (کلتروپ های کوچک): به عنوان یک ماده تقویت کننده جنسی عمل می کند که می تواند تعداد اسپرم و میل جنسی را افزایش دهد. این گیاه می تواند در درمان اختلال نعوظ مفید باشد زیرا می تواند بافت آلت تناسلی را تقویت کند. پروتئودیوسین، یک پیش ساز تستوسترون که در کالتراپ های کوچک یافت می شود، به دهیدرواپی آندروسترون (DHEA) تبدیل می شود. می تواند با واسطه جریان به گشاد شدن عروق آلت تناسلی کمک کند.

کاپیکاچو (لوبیا گاو/ مخملی): ممکن است به مدیریت اختلالات جنسی مردان، تعداد اسپرم و سطح تستوسترون کمک کند.

Asteracantha longifolia

کاهو باگنا (Lactuca Scariola)

سوارنانگ

به تو نگاه کن

نور (Leptadenia reticulata)

Šajlim (مروارید مروارید)

نحوه مصرف دارو

روزانه یک یا دو نوبت از دارو را می توان با یک لیوان آب یا شیر مصرف کرد

بهترین چیز این است که قبل از شروع مصرف این دارو یا سایر داروهای جنسی، باید به دفترچه اطلاعات رزومه و دستورالعمل ها توجه کنید.

سعی کنید بیشتر از دوز توصیه شده مصرف نکنید.

این دارو را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.