سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب

نظر


امروزه تکنولوژی تغییرات زیادی را در الگوی کشاورزی و کشت به ارمغان آورده است که از آن جمله می توان به معرفی تکنولوژی آبیاری ثابت اشاره کرد. این روش نه تنها از مصرف منابع آبی که امروزه بسیار محدود هستند اجتناب می کند، بلکه تمامی کارها را طبق نظم و اصول خاصی انجام می دهد. کنترلر هانتر به گونه ای طراحی شده است که نیازهای شما را برآورده کند و شرایط مناسب برای آبیاری دیجیتال را ایجاد کند.

آبیاری دیجیتال چیست؟

در گذشته برای آبیاری صحیح گیاهان و محصولات کشاورزی، کارگر، کشاورز یا فردی که به گیاهان آبیاری می کرد باید چندین ساعت روی زمین می ماند و به گیاهان آبیاری می کرد. گاهی به دلیل خطای انسانی، گیاهان بیش از حد آبیاری می شوند و برداشت کمتری دارند. اما به لطف فناوری دیجیتال در آبیاری، تمام این مشکلات به طور کامل حل شده و آب به موقع و با صرف هزینه زیاد به گیاهان می رسد. این روش آبیاری متکی بر محصولی به نام Hunter Controller است تا تمامی عملکردها را با بالاترین دقت تعریف شده در حافظه خود اجرا کند. این عامل بسیار مهم است و می تواند کارایی محصولات کشاورزی را افزایش دهد.

عملکرد کنترلر شکارچی

این محصول دارای عملکردهای متعددی است و باید برای استفاده در صنایع کشاورزی از جمله آبیاری قطره ای مورد توجه قرار گیرد. بهتر است بدانید که در هنگام خرید این محصول باید به مشخصات فنی توجه داشته باشید و از خرید اصل کالا مطمئن باشید. اگر محصولات تقلبی بخرید، هرگز نمی توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید و به زودی ایرادات آن آشکار می شود.

محافظت در برابر رطوبت

یکی از مهم ترین ویژگی های این کنترلر هانتر مقاومت آن در برابر رطوبت است. همانطور که می دانید این کنترلر در شرایط خاکی یا خاک مانند قرار می گیرد و در صورت عدم مقاومت مناسب به سرعت آسیب دیده و غیر قابل استفاده می شود. استانداردهای به کار رفته در کنترلر در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و استفاده آسانی دارد.

بدنه آلیاژی مقاوم در برابر خوردگی قوی

یکی دیگر از مواردی که کنترلر هانتر را به محصولی مناسب تبدیل می کند، بدنه مستحکم به کار رفته در ساخت آن است. همانطور که مشاهده می کنید این کنترلر در معرض عوامل مضر محیطی قرار دارد. به همین دلیل تولیدکنندگان سعی می کنند این الزامات را برآورده کنند و از فلزات قوی تری استفاده کنند. این فلزات در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بیشتری دارند و به سرعت ساختار خود را از دست نمی دهند. بنابراین باید بدانید که در ساخت این کنترلر عموما از فلزات قوی مانند فولاد یا آلومینیوم استفاده شده و محصول خوبی است.

نصب آسان

یکی از نکاتی که باید در مورد Hunter Controller بدانید، قابلیت نصب ساده آن است. برخی از کنترلرهای موجود در بازار روش نصب پیچیده ای دارند که نصب و استفاده از آنها را بسیار دشوار می کند. با توجه به این موضوع، اگر می خواهید از محصولات هانتر استفاده کنید، هرگز نباید نگران نصب آنها باشید. شما می توانید به راحتی کنترلر را در محیط مورد نظر خود نصب کنید و یا از یک متخصص بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

عملکرد کنترلر و باتری

یکی دیگر از دلایل استفاده از این کنترلر عمر باتری است. باتری استفاده شده در داخل این کنترلر عملکرد صحیح آن را تضمین می کند و نیازی به برق ندارد. باتری این کنترلر به قدری قدرتمند است که بهتر است با خیال راحت آن را در محیطی که می خواهید نصب کنید و مطمئن شوید که تمام دستوراتی که به آن می دهید قابل اجرا هستند. این موضوع باعث شده تا کشاورزان یا مهندسان کشاورزی بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند. https://chchek.com/irrigation-timing-with-hunter-digital-controller/

از کجا باید کنترلر هانتر بخریم؟

در این زمان سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از ویژگی های Hunter manager در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که مشاهده می کنید این کنترلر ضد آب بوده و بدنه آن از فولاد محکم ساخته شده است. این کنترلر نیز با باتری کار می کند و نیازی به برق ندارد. بهتر است بدانید که صاحب شکارچی یک محصول بی نقص در بازار است و می تواند مدل کشاورزی و کشاورزی را تغییر دهد. اگر به دنبال مکانی مطمئن برای خرید این محصول هستید و می خواهید در حین خرید تاییدیه دریافت کنید، می توانید به فروشگاه App Nero مراجعه کنید. این مرکز اعتبار زیادی دارد و شما می توانید با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.