سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب


یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه اتاق خواب است. زیرا هر فرد حداقل یک سوم عمر خود را در اتاق خواب صرف می کند تا بخوابد. یک اتاق خواب با فضای مناسب، محیطی دلپذیر برای شروع روز، مکانی آرام برای استراحت و حتی خوابی با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

سرویس کامل یا مبلمان اتاق خواب سفارشی؟

در هنگام خرید مبلمان اتاق خواب یکی از مسائل اصلی خرید مبلمان به صورت ست کامل یا جداگانه است. برای کسانی که به دکور و هارمونی منزل اهمیت خاصی می دهند و به دنبال خریدی کامل و راحت در عین زیبایی و مطابق با سلیقه خود هستند، سرویس خواب چوبی تنیل انتخاب مناسبی خواهد بود.

انواع روتختی

هنگام خرید سرویس خواب، دانستن ست و لوازم اصلی آن بسیار مهم است. همچنین دانستن نکات و ترفندهای چیدمان و متریال کالا نیز برای یک خرید خوب ضروری است. به طور کلی خدمات اقامتی عبارتند از:

سرویس خواب دو نفره

ساده ترین ترکیب یک سرویس خواب دو تکه است که شامل یک تخت و میزهای کنار تخت است. این سرویس برای اتاق هایی با فضای محدود یا اتاق مهمان مناسب ترین گزینه است.

سه روتختی

این سرویس خواب فضای بیشتری را در اتاق اشغال می کند. یک سرویس خواب سه تکه شامل کمد لباس یا روشویی علاوه بر تخت و کنار تخت می باشد. اگر به فضای بیشتری برای نگهداری وسایل خود نیاز دارید و به دنبال خریدی ساده و در عین حال باکیفیت هستید، سرویس چوب تونل 3 تکه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

روتختی چهار تکه

این سرویس شامل: میز کنار تخت، کمد، میز آرایش یا آینه قدی می باشد. یک آپارتمان 4 خوابه یک انتخاب عالی برای چیدمان اتاق خواب خود و ایجاد فضایی راحت و مناسب است.

سوئیت پنج خوابه

اگر می خواهید فضای راحتی و راحتی بیشتری به اتاق خواب خود اضافه کنید، این سرویس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. لوازم جانبی این سرویس شامل تخت، میز کناری، کمد، میز آرایش، کشو فایل یا میز تلویزیون می باشد.

سرویس خواب شش تکه

این تخت یک انتخاب عالی برای تنوع بخشیدن و زیبایی اتاق خواب شماست. یک اتاق خواب شش تکه می تواند فضای راحت و زیبایی را برای اتاق فراهم کند. این سرویس شامل: تخت، دو عدد میز پاتختی، کمد، میز آرایش، کشو فایل می باشد. این سرویس به خصوص برای اتاق های دو نفره که نیاز به تخت در دو طرف تخت دارند، انتخاب خوبی است.

سرویس اتاق خواب با تشک

ملافه نیازی به تشک ندارد. به همین دلیل، مهم است که هنگام خرید از این که تشک بخشی از کیت سرویس است، اطمینان حاصل کنید. در چوب تنیل تشک جزء سرویس خواب است و سرویس خواب تشک دار و حتی تشک را می توان به صورت جداگانه تهیه کرد.

نکات موثر در خرید ملحفه

بر خلاف آنچه ممکن است فکر کنید، چیزهای زیادی می تواند بر خرید شما تأثیر بگذارد که مناسب، زیبا و راحت باشد. همه چیز از اندازه اتاق خواب گرفته تا سبک زندگی شما می تواند عوامل مهمی در انتخاب سرویس خواب باشد. نکات مهمی که در انتخاب تخت خواب باید در نظر بگیرید:

اندازه اتاق خواب

مهم است که قبل از خرید اتاق خود را اندازه گیری کنید. اندازه اتاق خواب تعیین می کند که کدام تخت برای شما مناسب است. انتخاب اتاق خواب با تعداد زیادی مبلمان بزرگ برای یک اتاق کوچک می تواند احساس خفگی ایجاد کند. همچنین انتخاب ست تخت با وسایل خاص برای یک اتاق بزرگ فضایی خالی و خسته کننده ایجاد می کند.

در کنار عرض و طول اتاق، در نظر گرفتن ارتفاع و عرض پنجره نیز مهم است. ارتفاع پنجره نحوه قرار دادن تشک را در اتاق تعیین می کند. زیرا اشیاء را تنها در صورتی می توان زیر پنجره قرار داد که از پنجره خارج نشوند. https://www.click.ir/بخش-رپورتاژ-آگهی-216/401634-آشنایی-با-یکی-از-مهم-ترین-بخش-های-هر-خانه

اندازه تخت

تخت مهم ترین قسمت اتاق خواب و قلب هر اتاق است. اندازه، جنس و شکل تخت در انتخاب ست تخت معنی مهمی دارد که باعث ایجاد فضای مناسب و راحت و حتی کیفیت خواب شما می شود.

به طور کلی تخت خواب ها در اندازه های مختلف در بازار عرضه می شوند. تخت یک نفره کوچکترین نوع است و عمدتاً برای کودکان و نوجوانان ساخته شده است. یک تخت و نیم همان تخت یک نفره است، اما بزرگتر است و برای بزرگسالان نیز مناسب است. تخت خواب کوئین پرطرفدارترین مدل تخت است زیرا دو نفر را می خوابد و سایز بسیار خوبی دارد. تخت کینگ نیز یک تخت دونفره، بزرگتر و جادارتر است.

یکی از بی نظیرترین و کاربردی ترین نمونه ها تخت دو طبقه است که بهترین فضا را برای اتاق های کوچک یا مشترک فراهم می کند. برای تهیه مدل مدرن و مینیمال تخت خواب دوطبقه می توانید تنیل چوب را مشاهده کنید.

اندازه تخت

برای انتخاب میز کنار تخت ابتدا ابعاد تخت را اندازه بگیرید. سپس مکان فعلی را تصور کنید. این به اطمینان از مناسب بودن اندازه و نوع میز کنار تخت کمک می کند. همچنین می تواند به شما در تعیین تعداد میزهای کنار تخت کمک کند. اگر خانه شما فضای خوبی دارد و می خواهید تخت بزرگی انتخاب کنید، می توانید با قرار دادن میز کناری در دو طرف تخت، چیدمان اتاق را هماهنگ کنید و زیبایی خاصی به آن ببخشید.

قیمت روتختی

خرید ست اتاق خواب به معنای خرید همزمان تمامی لوازم اتاق خواب است که کار شما را راحت می کند و با یک پرداخت می توانید چیدمان زیبا و هماهنگ اتاق خود را تضمین کنید. برای صرفه جویی در هزینه و پوشش بیشتر نیازهای خود با کمترین بودجه، می توانید از سرویس خواب های ساده با وسایل اولیه استفاده کنید.

سبک زندگی

شاید عجیب به نظر برسد، اما سبک زندگی شما نیز عامل مهمی در انتخاب سرویس خواب مناسب است. اگر زمان کمتری را در اتاق خواب خود می گذرانید یا به سبک مدرن علاقه دارید، بهتر است از خدمات مینیمال برای اتاق خود استفاده کنید. مکانی آرامش بخش برای استراحت فراهم می کند.

اگر سبک زندگی شما به گونه ای است که زمان زیادی را در اتاق خواب می گذرانید، بهتر است برای ایجاد فضایی راحت و کاربردی، سرویس های سنتی را با لوازم جانبی بیشتر انتخاب کنید.

سرویس اتاق یک عامل دلپذیر و آرامش بخش در اتاق است

زمانی که تصمیم به مبلمان و طراحی اتاق خواب دارید، خرید ست اتاق خواب شما را از زحمت انتخاب های مختلف و صرف ساعت ها خرید نجات می دهد. خرید ست تخت، کمد، میز کنار تخت، میز آرایش و ... به اتاق خواب شما هارمونی و زیبایی خاصی می بخشد. با کمک سرویس خواب های چوبی تانیل به راحتی می توانید اتاق خود را با سبکی مدرن و مینیمال، کلاسیک و یا حتی ترکیبی از کلاسیک و مدرن تزئین کنید و مکانی زیبا، خاص و آرامش بخش را برای استفاده هر روزه فراهم کنید.